Hvis du har en hastesak, kan du kontakte oss via telefonsupport for raskere behandling. Vennligst merk at dette er en fakturerbar tjeneste og kun tilgjengelig for regnskapsbyrå. Kontakt regnskapsbyrået ditt for å vurdere om telefonsupport er nødvendig.
Telefonsupport er forbeholdt saker som haster og vil bli besvart innen 30 minutter på telefonnummeret som er oppgitt i saken. Vær oppmerksom på at denne tjenesten ikke omfatter fagsupport eller hjelp med import, konvertering, oppsett og lignende. For å bestille en konsulenttime, se Bestill konsulenttime.
For å bestille telefonsupport for hastesaker, klikk på Lisensinformasjon og support og velg Telefonsupport (hastesaker). Legg inn selskapets navn, overordnet regnskapsbyrå, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemet. Dette vil hjelpe oss å koble en kundebehandler raskt til saken.
Les også:
Opprette supportsak og bruk av sakssystemet.