1. Klikk på lisensinformasjon og support i toppmenyen
2. Velg Opprett supportsak. Vær oppmerksom på at du blir sendt videre til supportsystemet i et nytt vindu.
Tips! Dersom saken din krever øyeblikkelig bistand kan du opprette en hastesak.
3. Skriv selskapsnavn, ditt telefonnummer og en passende overskrift. I overskriften anbefaler vi deg å skrive en kort beskrivelse av hva/hvilken modul saken gjelder.
Tips! Ved å sette hake ved Gi support tilgang, vil du redusere sakens behandlingstid og gjøre at support umiddelbart kan feilsøke
4. Skiv en utfyllende beskrivelse av saken. Detaljert informasjon om saken vil gjøre at kundesenteret raskere kan løse problemet.
5. Legg ved skjermbilder, videoer og filer i de sakene dette er hensiktsmessig. For eksempel et skjermbilde av hvor i systemet problemet oppstår og eventuelle feilmeldinger som dukker opp osv.
Oversikt over dine pågående supportsaker
1. Klikk på lisensinformasjon og support i toppmenyen
2. Velg Mine supportsaker. Vær oppmerksom på at du blir sendt videre til supportsystemet i et nytt vindu.
Se status på dine pågående supportsaker og eventuelt filtrere på åpne og lukkede saker. Vi anbefaler at du benytter sakssystemet fremover e-post. Et tips er å legge til supportsiden i dine bokmerker i nettleseren slik at du enkelt kan finne frem neste gang.