Denne artikkelen gjelder Unimicro Byrå
Gå til Oppgaver i venstremenyen. Øverst finner du tre faner: Arbeidstavle, Oversikt og Forfallende oppgaver.
Arbeidstavle
Når et oppdrag aktiveres, vil oppgavene bli synlige på arbeidstavlen til personen med ansvar for oppgaven. Her arbeider du med oppgaver og dokumenterer at de er fullført. Arbeidtavlen er personlig, og du ser kun dine egne oppgaver.
For å arbeide med en oppgave må du klikke på den for å se detaljene. I oppgaven kan du markere at eventuelle gjøremål er utført, legge til kommentarer, registrere timer, laste opp dokumentasjon og oppdatere status på oppgaven.
På arbeidstavlen er det fire kolonner: Planlagt, Påbegynt, Avventer kunde og Fullført. For å endre status kan du også dra og slippe en oppgave i ønsket kolonne. Setter du status til Fullført, legges den i fanen Oversikt. På denne måten får du god kontroll over oppgavene, fristene og hva som gjenstår.
Du kan filtrere etter kunde, oppgave, kategori og/eller periode. Utløpte frister kan skjules.

Oversikt
Her får du en samlet oversikt over alle oppgaver. Ved å klikke på en oppgave kan du se gjøremål, dokumentasjon, kommentarer og detaljer. Du kan filtere etter kunde, oppgave, kategori og/eller periode. På denne måten kan du se hvilke oppgaver som gjenstår på hvilke kunder, og hvem som står ansvarlig for å utføre oppgavene.

Forfallende oppgaver
Her får du en en oversikt over alle oppgaver som må utføres på selskapene du har tilgang til. Som standard vil du kun se selskapene med oppgaver, men du kan fjerne haken for å vise alle selskapene du har tilgang til.
Klikk på selskapets navn for å åpne et selskap. Hvis du vil åpne innboksen til selskapet, kan du velge en av oppgavene, for eksempel Fakturainnboks.
