Dersom innsendte timer skal godkjennes av en leder, må det opprettes et team som fungerer som et "godkjenningsteam" (kalt Teams) som lederen kan legges til i. Brukeren som skal sende inn timene sine, må deretter bli koblet mot dette teamet (men trenger ikke å være en del av teamet).
1) Opprett godkjenningsteam
1. Gå til Innstillinger i toppmenyen og velg Teams.

2. Klikk på Nytt team. I feltet for Teamnavn kan du redigere navnet på teamet. Klikk på Bruker for å legge til bruker (e) som skal godkjenne, og klikk på Ansvar for å angi om brukeren skal ha rollen "Leder" eller "Godkjenning". Begge rollene vil kunne godkjenne timer og fungerer således som teamleder. Dersom det er flere på teamet som har disse rollene, må timene godkjennes av begge brukerne. Timebrukeren/personen som skal sende timer til godkjenning skal altså ikke legges til i teamet i dette steget.
3. Avslutt med å klikke på Lagre team.

2) Koble timebruker mot godkjenningsteam
1. Gå til Timer i venstremenyen og velg Personer
2. Klikk på aktuell person som skal kobles mot teamet
3. I nedtrekksmenyen for Team velger du det aktuelle teamet som personen skal kobles mot. Klikk på Lagre. Timelistene vil nå bli sendt til lederen for dette teamet.

Les også: