Teams er en måte å kategorisere brukere, og kan brukes til timeregistrering og i flyten for leverandørfaktura. I timeregistrering brukes teams til å gruppere brukere og velge en eller flere ledere som skal godkjenne registrerte timer, mens i fakturaflyt brukes det til å la en bestemt gruppe godkjenne faktura ved tildeling. Merk at det kun er personer som har en bruker i systemet som kan legges til i teams.
1. Gå til Innstillinger i toppmenyen og velg Teams.
![CS.Opprette og administrere teams.UM.png CS.Opprette og administrere teams.UM.png](/image/unimicro/kom-i-gang/cs-opprette-og-administrere-teams-um-png?v=638388408660714325)
2. Klikk på Nytt team.
![CS.Opprette og administrere teams1.UM.png CS.Opprette og administrere teams1.UM.png](/image/unimicro/kom-i-gang/cs-opprette-og-administrere-teams1-um-png?v=638388408818376403)
3. Legg inn navn på Teamnavn og søk opp brukere. Under Ansvar velger du hvilket ansvar du vil tildele en bruker på teamet. Bruk Enter-tasten for å opprette en ny linje og søke opp neste bruker. Klikk på søppelikonet til høyre dersom du ønsker å fjerne en bruker fra teamet. Klikk på Lagre team.
![CS.Opprette og administrere teams2.UM.png CS.Opprette og administrere teams2.UM.png](/image/unimicro/kom-i-gang/cs-opprette-og-administrere-teams2-um-png?v=638388408819470262)
4. Bruk nedtrekkslisten Velg team for å få en oversikt over samtlige team på selskapet, og velg et av dem for å få en oversikt over teamet og dets brukere.
5. Fra nedtrekkslisten til høyre for Lagre team kan du velge å slette et team.
![CS.Opprette og administrere teams3.UM.png CS.Opprette og administrere teams3.UM.png](/image/unimicro/kom-i-gang/cs-opprette-og-administrere-teams3-um-png?v=638388408820720243)
NB: Dersom du skal benytte team til timegodkjenning må teamet spesifiseres på timebrukeren.